FAQ

Diagnostika a liečba

1. Ako prebieha vyšetrenie?

Vyšetrenie môže prebiehať dvoma spôsobmi. Prvým z nich je telefonické vyšetrenie, kedy vám pomôže sestrička. Popíšte jej svoj problém a ona vás následne nasmeruje ďalej. Niektoré zákroky dokáže dokonca vyriešiť sama. Ak to bude komplexnejší problém, poradí vám, ako si správne objednať vyšetrenie u it DOKTORA.

 

2. Kedy sa platí za diagnostiku a liečbu?

Ešte predtým, ako dôjde k vyšetreniu je nevyhnutné ho uhradiť. Po úhrade zákazník dostane potvrdzujúci email s kódom, ktorý následne zadá do chatu. Následne prebehne overovanie kódu, ktoré vygeneruje nový link. Kliknutím súhlasíte s tým, aby sa vám it DOKTOR mohol pozrieť na pacienta tým, že mu povolíte prístup do vášho počítača. V chate sa vám bude venovať it DOKTOR, ktorý má práve službu. Zaplatiť môžete kartou cez platobnú bránu alebo prostredníctvom PayPal.

 

3. Ako zákroky prebiehajú?

Celé ošetrenie môžete sledovať na ploche vášho počítača. Uvidíte, ktoré súbory it DOKTOR otvára, kam sa pozerá a kde sa pohybuje. Po celú dobu ošetrenia vidíte aj presný čas, ako dlho je doktor napojený a prostredníctvom aplikácie TeamViewer s ním aj môžete komunikovať. Pri každom pripojení vás it DOKTOR požiada o súhlas, ktorý musíte odkliknúť. Bez vášho súhlasu sa k vám nedostane. Pokiaľ pôjde o opakované ošetrenia, zakaždým musíte vstup povoliť. Takýmto spôsobom máte úplnú kontrolu nad vyšetrením a liečbou.

 

4. Čo odo mňa táto diagnostika a liečba vyžaduje?

Jediné, čo sa vyžaduje od vás, je pripojenie a povolenie prístupu cez TeamViewer. Vy iba odklikáte súhlas, zaplatíte a zvyšok je na it DOKTOROVI.

 

5. Ako sa pripoja doktori?

Pri každom vyšetrení a liečbe musí od vás doktor dostať prístup. Zašleme vám do emailu link z aplikácie TimeViewer. Aplikácia si vyžiada váš súhlas s prístupom IT Doktora do Vášho zariadenia. Pokiaľ mu ho udelíte, môže sa naplno začať venovať diagnostike.

 

6. Čo to znamená remote?

Diagnostika a liečba na diaľku, prostredníctvom aplikácie. V našom prípade ide o aplikáciu TeamViewer, ktorá vám umožní sledovať celý priebeh „vyšetrenia“. Vidíte všetky aktivity IT Doktora v reálnom čase a teda môžete aj kontrolovať, do ktorých súborov IT Doktor vstupuje.

 

7. Môže sa it DOKTOR opakovane pripojiť k môjmu počítaču?

it DOKTOR sa nikdy nemôže pripojiť k vášmu počítaču bez vášho súhlasu. Keď vyšetrenie skončí a budete potrebovať ďalší termín, opäť musíte doktorovi udeliť povolenie na prístup.

 

8. Ako sú chránené moje súbory? Môžem nejako skontrolovať prácu it DOKTORA?

Počas celej doby diagnostiky a liečby vidíte, aké zákroky doktor vykonáva. Kedykoľvek môžete doktora odpojiť od prístupu k vášmu počítaču.

 

9. Je to bezpečné?

Technológia TeamViewer je navrhnutá tak, aby ochránila vaše dáta, informácie a súkromie. Šifrovanie typu end-to-end zabezpečuje maximálnu ochranu vašich informácií a bezpečnosť vašich dát. Viac informácií nájdete na:

https://www.teamviewer.com/cs/reseni/vzdalena-plocha/#gref

 

10. Ako prebieha diagnostika?

it DOKTOR vždy vychádza zo symptómov, ktoré mu popíšete. Skontroluje však aj bežné funkcie orgánov ako pamäť, procesor, hard disk. Preverí, v akom je zdravotnom stave výkonnosť počítača a koľko voľného miesta má k dispozícii. Ak je výkonnosť počítača nízka, zväčša stačí upgrade a prečistenie od zbytočných súborov. V prípade ak je nevyhnutná reinštalácia systému, najskôr zálohuje všetky dáta, následne vykoná inštaláciu a aktualizácie. Pri kontrole aktualizácií systému tiež  vyšetrí pevný disk a uistí sa, že nemá žiadne poškodenia a iné zdravotné problémy.

 

11. Viem, o akú chorobu ide, potrebujem diagnostiku aj napriek tomu?

Každý doktor musí spraviť svoju vlastnú diagnostiku. Len na základe toho dokáže odporučiť tú správnu liečbu. Môžete si zakúpiť diagnostiku ako samostatnú službu alebo v rámci komplexnejšieho ošetrenia a väčšieho balíka.

 

12. Dokáže it DOKTOR zachrániť stratené dáta?

Pokiaľ je zariadenie online, dáta sa dajú pravdepodobne zachrániť. Ak však it DOKTOR diagnostikuje poškodený disk, s ktorým sa nedá pracovať online, dáta sú už zväčša stratené. Oživovanie dát je však veľmi náročnou operáciou, ktorá niekedy trvá aj hodiny.

 

13. Nie som spokojný s priebehom liečby. Čo mám robiť?

Ak nie ste spokojní s výsledkom vyšetrenia a liečby, spojte sa s itDOKTOROM a spoločne nájdeme riešenie ako vám pomôžeme.

Detailné obchodné podmienky a možnosti riešenia reklamácií nájdete TU.

 

14. Platba

Za služby it Doktora môžete zaplatiť kartou buď priamo, alebo cez platobnú bránu.

Službu neposkytujeme na faktúru, ani cez bankové prevody, platby sú realizovaní v reálnom čase.

 

15. Čo keď zaplatím a službu nevyužijem?

Diagnostika je na to, aby sme zistili skutočný stav zariadenia a identifikovali problém. Následne navrhneme optimálnu službu alebo riešenie.

Ak si zakúpite lacnejšiu službu a problém bude zložitejší, IT doktor vám navrhne riešenie a vysvetlí jeho alternatívy. Ak je problém komplexnejší, odporučí vám liečbu, ktorá vylieči váš problém. Určiť správnu diagnózu pomôže IT doktorovi práve diagnostika.

 

16. Chcem reklamovať službu. Ako mám postupovať?

Reklamačné podmienky sú súčasťou Obchodných podmienok. Všetky podrobnosti nájdete TU

 

17. Kto sa stará o môj počítač?

Všetci it Doktori sú skúsení profesionáli, ktorí počítačom rozumejú a radi vám pomôžu s jednoduchými aj komplikovanými problémami  s IT technikou. Viac informácií o každom it Doktorovi nájdete v sekcii O nás